Tuesday, November 13, 2012

STAR FRUIT AS A CURE PNEUMINIA


image source : tradewindsfruit.com




        STAR FRUIT
( BUAH BELIMBING )



 We can get star fruit around us. Green and hard when immature. When fully ripe is yellow or orange. The content of water very much and sweet taste.

Unique shape. If the fruit is cut crosswise, can be used by children as a rubber stamp with star logo. Thus the star fruit is called the "star fruit".

Presentation in the form of star fruit juice is very fresh to enjoy. It is also very beneficial for our lungs. As medicine pneumonia, make juice from raw material starfruit plus honey. Consumption in the morning and evening.

Good luck.




Buah belimbing sebagai obat radang paru-paru

Kita bisa mendapatkan buah belimbing di sekitar kita. Berwarna hijau dan keras jika belum matang. Jika sudah masak akan berwarna kuning atau orange. Kandungan airnya sangat banyak dan manis rasanya.

Bentuknya unik. Jika buah dipotong melintang, dapat digunakan anak-anak sebagai stempel dengan logo bintang. Maka dari itu buah belimbing di sebut dengan "star fruit".

Penyajian dalam bentuk jus belimbing sangat segar untuk dinikmati. Selain itu juga sangat bermanfaat bagi paru-paru kita. Sebagai obat radang paru-paru, buatlah jus dari bahan dasar belimbing ditambah madu. Konsumsi di pagi dan sore hari.

Selamat mencoba.



No comments: